субота, 4 листопада 2017 р.

Андрушківська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. ім. А.Н.Вітрука
    Погоджено                                                                                  Затверджено
  Заступник з ВР                                                               Директор Андрушківської ЗОШ
___________Каташинська О.В.                                         ____________Осадча Н.В
П Л А Н
виховної роботи
з учнями 1 класу
на 2017-2018 н.р.

Класовод Чернишенко Т.В.










Вступ
    Виховання – це процес безперервний. Нагромадження нових знань, зміна або зміцнення поглядів, переконань, звичок відбувається постійно. При цьому поведінка особистості, її ставлення до оточення, її діяльність обумовлюється тими порівняно стійкими якостями, що з’явилися у неї як наслідок соціальних умов, виховних впливів, досвіду і стали основою її характеру.
    Завдання учителя – відкрити, захопити і спрямувати кожного учня на цікавий, змістовний особистісно і суспільно корисний шлях самовдосконалення.
   Відкрити учня – означає, спираючись на його фактичний рівень знань і життєвий досвід, показати йому самого себе, закономірності та способи розвитку його сил, якостей, здібностей.
    Важливо переконати його в тому, що всі чесноти, як і всі недоліки, залежать від нього, рівня його свідомості і вміння будувати життя. Щоб розкрити учня, потрібно організувати його практично-предметну і  особистісно-рольову діяльність у колективі.
    Захопити учня – означає викликати в нього потребу організувати себе для суспільно й особистісно значущих цілей. Потрібно ставити посильні для дитини завдання. За успішне їх виконання – похвалити. Навіть невелика перемога над собою робить людину сильнішою.
    Спрямувати учня на гідний змістовий суспільно та особистісно значущий шлях, що відповідає його реальним можливостям, - означає, насамперед, дати йому достовірні, правдиві знання про сенс життя, його труднощі, суперечності і боротьбу, допомогти школяреві реально оцінити себе і, відповідно до цього, спрямувати його інтереси, сприяти професійному самовизначенню і свідомому вибору професії.
    Мета виховання завжди зумовлена суспільними умовами і потребами. Вона вбирає  загальнолюдський і національний ідеал молодого покоління. Ефективність виховання залежить від урахування вікових та індивідуальних особливостей особистості, взаємозв’язку колективу та особи у виховному процесі.
    Успішність організації виховного процесу з класним колективом залежить від добре продуманого планування виховної роботи вчителя, яке сприяє систематичності, послідовності і наступності виховного впливу на учнівський колектив, допомагає простежити і проаналізувати динаміку розвитку в цілому і кожного його члена зокрема та забезпечити своєчасну корекцію виховання.





                                                                                                   


Виховна проблема школи
Виховання гармонійно розвиненої, високоосвіченої,
національно свідомої людини, здатної до саморозвитку і самовдосконалення









 




Школа, дім, сімя, родина –
все це зветься





Класовод Т.В. Чернишенко
 

                






Тема МО класних керівників


Розвиток патріотичної свідомості та превентивне виховання учнів через систему виховної роботи школи






                

Виховна проблема класу
Виховання всебічно розвинутої особистості, свідомої дисципліни,
 загальнолюдських та національних цінностей учнів





        


Тема самоосвіти
Використання ІКТ
в роботі
вчителів початкових класів.





Завдання виховної роботи
v Сприяти розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального, морального потенціалу.
v Виховувати в учнів цілісне сприйняття себе і навколишньої соціальної та природної дійсності.
v Узгоджувати інтереси особистості з інтересами членів класної спільноти.
v Для зміцнення дисципліни і поведінки учнів постійно акцентувати увагу на необхідності виконання правил для учнів.
v Формувати організований колектив через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.
v Розвивати інтерес до навчання, формування потреби постійно активізувати свою пізнавальну діяльність.
v Навчати методам підтримки здорового способу життя.
v Виховувати позитивне ст авлення до праці.














Цілі  виховної роботи
v Забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу.
v Виховувати патріотизм почуття гідності за рідну Батьківщину, прагнення захищати її суверенність та незалежність.
v Виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами; формувати навички культурної поведінки.
v Розвивати почуття милосердя, доброзичливості, співпереживання.
v Виховувати любов і повагу до праці, до людей різних професій, бережливе відношення до здобутків людської праці.
v Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.
v Розвивати творчі здібності учнів.
v Виховувати любов до рідного краю, ставлення до себе як частини великого народу.
v Розвивати почуття гордості за свої витоки, своє коріння, свій родовід; виховувати повагу до сімї.





Науково-правова база
v Декларація прав дитини.
v Конституція України.
v Закон України «Про освіту».
v Закон України «Про мови в Україні»
v Закон «Про загальну і середню освіту»
v Конвенції про права дитини.


Психолого-педагогічна характеристика класу
У 1 класі навчається 16 учнів, з них: 7 дівчаток і 9 хлопчиків. Віковий склад учнів:  рік             дівчатка         хлопчики
                       2010                2                      3
                       2011                 7                     4
                    
Аналіз виховної роботи за 201_-201_ н.р.
















Список учнів 1 класу
1.Богачук Регіна Анатоліївна
2.Буравська Вероніка Сергіївна
3.Вовк Борис Русланович
4.Карау Віолета Олександрівна
5.Каташинська Поліна Валеріївна
6.Кейко Іван Віталійович
7.Кейко Катерина Олександрівна
8.Кропивко Денис Олександрович
9.Мазуренко Олександра Василівна
10.Манацюк Сергій Артемович
11.Мошкович Станіслав Сергійович
12.Пасічник Андрій Петрович
13.Розовенко Вероніка Сергіївна
14.Супрунець Софія Федорівна
15.Фризюк Владислав Дмитрович
16.Харчук Вікторія Ростиславівна


Наші доручення


















Соціальний паспорт 1 класу
Класний керівник Чернишенко Тетяна Василівна
Кількість дітей, які навчаються у класі(по роках) : 16 у ч н і в
                                                                                                                                             (усього учнів)

2010
2011

Хлопчики
3
4

Дівчатка
2
7


1.    Діти з неблагополучних, кризових  сімей :   ___  у ч н і в
№п/п
Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)
Дата наро-дження
Дані про батьків

Причина неблаго-получчя

Домашня адреса,
телефон
П.І.П
(повністю)
місце роботи, м.т. телефон

1













2























2.    Діти із багатодітних сімей:  3 у ч н і в
№п/п
Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)
Дата
 наро-дження
Дані про батьків
Кіль-кість дітей до 18 років
Домашня адреса,
телефон
П.І.П
(повністю)
місце роботи, м.т. телефон

1
Пасічник
17.11.10
Пасічник Петро Васильович

3
С. Андрушки, вул.. Садова,6
Андрій Петрович
Пасічник Олеся Миколаївна

2









3









3.Діти із малозабезпечених сімей (перебувають на обліку у соцзабезі або потребують допомоги від школи, селищної ради)__________________ у ч н і в
№п/п
Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)
Дата
 наро-дження
Дані про батьків
Кількість дітей до 16 років
Домашня адреса,
телефон
П.І.П
(повністю)
місце роботи, телефон

1












2















4.Діти із неповних сімей:  __   у ч н і в
а/ діти одиноких матерів  1 у ч н і в
№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)

Дата наро-дження
Дані про батьків


Домашня адреса,
телефон

П.І.П
(повністю)

місце роботи, м.т. телефон

1









2
















б/ діти-напівсироти ___у ч н і в
№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)

Дата наро-дження

Дані про одного із батьків



Домашня адреса,
телефон

П.І.П
(повністю)

місце роботи, м.т. телефон

1










2










в/ діти, батьки яких розлучені  __  у ч н і в
№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)

Дата наро-дження

Дані про одного із батьків, із ким проживає дитина



Домашня адреса,
телефон

П.І.П
(повністю)

місце роботи, м.т. телефон

1









2














5.    Діти-сироти__________________  у ч н і в
№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)

Дата наро-дження

Дані про опікунів або піклувальників



Домашня адреса,
телефон

П.І.П
(повністю)

місце роботи, м.т. телефон

1



















6.Діти, позбавлені батьківського піклування__________________ у ч н і в

№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини
(повністю)

Дата наро-дження

Дані про опікунів або піклувальників



Домашня адреса,
телефон

П.І.П
(повністю)

місце роботи, м.т. телефон

1












2








6.    Діти-інваліди______________   у ч н і в
№п/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Дата наро-дження
Діагноз
№ посвідчення ІД
Дані про батьків

Домашня адреса,
телефон
П.І.П
(повністю)
місце роботи, м.т. телефон
 


1













2



















7.    Діти, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС у ч н і в
№п/п


Прізвище, ім’я, по батькові

Дата наро-дження
Категорія,
№ посвідчення
Діагноз




Дані про батьків



Домашня адреса
П.І.П
(повністю)
місце роботи, м.т. телефон











8.    Діти, учасників АТО
№п/п


Прізвище, ім’я, по батькові

Дата наро-дження

№ посвідчення
Діагноз




Дані про батьків



Домашня адреса
П.І.П
(повністю)
місце роботи, м.т. телефон
























9.    Діти, схильні до правопорушень  ___ у ч н і в

а) група ризику _____________  у ч н і в

№п/п


Прізвище, ім’я, по батькові дитини

Дата народження

У чому проявляється девіантність

Кате
горія сім’ї

Дані про батьків
(П.І.П (повністю),
моб. телефон)



Домашня адреса,
телефон


1









2










 
б) група пильного контролю  __ у ч н і в

№п/п


Прізвище, ім’я, по батькові дитини

Дата народження

У чому проявляється девіантність

Кате
горія сім’ї

Дані про батьків
(П.І.П (повністю),
моб. телефон)



Домашня адреса,
телефон
 
1










2










3










4












10. Обдаровані діти_________  у ч н і в

№п/п


Прізвище, ім’я, по батькові дитини

Дата народження

У чому проявляється обдарованість




1










2



3








4








11. Структура взаємин  між  учнями за соціометричним статусом :

ü «зірки»___________________________________________________

ü Лідери___________________________________________________

ü діти із задовільним статусом_________________________________

ü «ізольовані» _______________________________________________




12. Дисципліна учнів:
Задовільна___________ учнів

Зразкова ____________ учнів

Незадовільна (вказати  ПІП  учнів) _________________________________________________________







Склад батьківського комітету
Карау Наталія Василівна           голова Б.К.
Каташинська Лариса Іванівна      член Б.К.
Харчук Ростислав Вадимович      член Б.К.







Батьківські збори у 1 класі
Дата
Тема батьківських зборів
Примітка
01.09
Вступні батьківські збори «Ми йдемо в 1 клас»
Індивідуальні бесіди з батьками (протягом року)

























































План – сітка виховної роботи з учнями 4 – А класу                        ВЕРЕСЕНЬ
Місячник БЖД «Увага! Діти на дорозі!»
Дати
01-09.09
12-16.09
19-23.09
26-30.09
Тижневики, декадники
Організаційний тиждень .
Тиждень знань
Тиждень фізкультури і спорту «здоров’я дітей – здоров’я нації»
Тиждень безпеки руху «Мова вулиці»
Тиждень БЖД

Ціннісне ставлення до себе
Вступний інструктаж з т\б на території та в приміщенні школи




Повторення учнівських правил
Практичне заняття «я іду до школи»
Практичне заняття «я іду до школи»

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Сімейне свято «Школа, дім, сімя, родина – все це зветься Україна»»






Усний журнал «Хочеш мати друга – будь ним сам»

Ціннісне ставлення до
праці




Проведення фізкульт
перерв та фізкультхвилинок
Висаджуван
ня вазонів та озеленення класної кімнати




Ціннісне ставлення до
природи

Прибирання клумб біля школи, догляд за ними




Історико-екологічний конкурс «Мій рідний край»



Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування прислів’їв, загадок та віршів про правила дорожнього руху





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави

Свято першого дзвоника. Урочиста лінійка






Організація дитячого колективу


Розміщення учнів по місцях у класі


Розподіл доручень між учнями



Індивідуальна робота з учнями


Індивідуальні бесіди з учнями


Надання допомоги  під час навчально-виховного процесу



Робота з батьками

Вступні батьківські збори « Моя дитина – четвертокласник»



Індивіду
альні бесіди з батьками про БЖД













ЖОВТЕНЬ
Місячник творчого розвитку особистості
Тижневики, декадники
03.-07.10
10-13.10
17-21.10

Тиждень милосердя і турботи
Тиждень українського козацтва. День захисника України
Тиждень англійської мови


Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Що таке милосердя»







Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей




«Мій родовід», складання родовідного дерева

Участь у загальношкільних заходах


Ціннісне ставлення до
праці


Допомога батькам у осінньо-польових роботах


Прибирання пришкільної території


Ціннісне ставлення до
природи
Прогулянка до пришкільного ліска







Ціннісне ставлення до
мистецтва




Інтегрована гра «Зоряна година»


Ціннісне ставлення до
суспільства і держави





Уявна подорож «У глибину століть»



Організація дитячого колективу

Бесіда 
 « Правила поведінки під час масових заходів»






Індивідуальна робота з учнями




Індивідуальні бесіди з учнями



Робота з батьками

Відвідування сімей учнів, вивчення моральної обстановки в родинах






























ЛИСТОПАД
Місячник превентивного виховання
та здорового способу життя

Тижневики, декадники
31.10-04.11
07-11.11
14-18.11
21.11-02.12
Тиждень профілактики правопорушень серед учнів

-
Тиждень           Тиждень
українсь-     толерантнос-
кої писем-    ті та взаємо-
 ності  та         розуміння
мови.
Тиждень правової освіти, антиалкоголь
ноїта анти наркотичної пропаганди. 

Ціннісне ставлення до себе

Ігровий тренінг «Риси мого характеру


Вивчення віршованих правил поведінки

Перегляд малюнків на антиалкогольну та антинаркотичну тематику

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Повторення учнівських правил

Участь у загальношкільна заходах

Бесіда «У здоровому тілі здоровий дух»
Бесіда «Як зміцнюють здоров’я члени моєї родини»



Ціннісне ставлення до
праці




Година спілкування «Праця – окраса життя»
Допомога рідним у домашніх справа


Ціннісне ставлення до
природи

Культпохід до пришкільно
го ліска.



Підготовка до проводів птахів. Виготовлення годівничок






Ціннісне ставлення до
мистецтва












Гра-подорож «У країні мовних правил»













Ціннісне ставлення до
суспільства і держави





Виховна година «Мова наша солов’їна»



Організація дитячого колективу




Допомога слабшим учням у виконанні домашніх завдань

Індивідуальна робота з учнями


Індивідуальні бесіди з учнями щодо поведінки





Робота з батьками




Конкурс малюнка кросвордів на англійській мові













ГРУДЕНЬ
Місячник правового виховання
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»







СІЧЕНЬ
Місячник естетичного  виховання
«Що внутрішня, що зовнішня краса тобі одній дарована, людино!»
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»






ЛЮТИЙ
Місячник національно-патріотичного та громадянського виховання
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»






БЕРЕЗЕНЬ
Місячник родинного виховання
«Тепло сімейного вогнища»
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»







КВІТЕНЬ
Місячник ціннісного ставлення до природи «Ми – жителі планети Земля»
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»






ТРАВЕНЬ
Місячник військово-патріотичного виховання «Ми – честь і гордість школи»
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»



















 ГРУДЕНЬ
Місячник правового виховання
Тижневики, декадники
05-09.12
12-16.12
19-23.12
26-30.12

Тиждень військово-патріотично
го виховання

Тиждень громадянського виховання.
Тиждень              Тиждень
 історії рід       новорічних
ного краю         розваг       новорічних
                       

Ціннісне ставлення до себе







Розучування новорічних віршів, пісень

Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

Відзначення Дня Збройних Сил України




Бесіда «Народні традиції моєї родини»


Ціннісне ставлення до
праці





Догляд за кімнатними рослинами



Ціннісне ставлення до
природи

Конкурс малюнків «Прийшла зима»





Ліплення снігових фігур

Ціннісне ставлення до
мистецтва







Розучування колядок, щедрівок Виготовлення різдвяних прикрас





Ціннісне ставлення до
суспільства і держави










Година спілкування «Україна – правова держава»





Перегляд презентації «Стежинами рідного села»


Індивідуальна робота з учнями






Інструктаж з техніки безпеки на зимових канікулах


Робота з батьками



Батьківські збори «Дитина на канікулах»






Протокол батьківських зборів


Немає коментарів:

Дописати коментар