неділя, 12 листопада 2017 р.



Андрушківська  загальноосвітня школа І –ІІІ ст. ім. А.Н.Вітрука

Творча група вчителів
початкових  класів 

ТЕМА:       
Формування успішної особистості школяра шляхом використання
інформаційно-комунікаційних технологій навчання в початковій школі






2016-2017  н.р.



Мета:

Ø Виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності.

Ø Формування готовності педагогів до використання   інформаційно-комукаційних технологій у навчально-виховний процес.

Ø Опанування педагогами відповідних компетенцій для самовдосконалення та самоосвіти.

Ø Сприяння усвідомленню методики використання інформаційно-комукаційних технологій навчання в початковій школі.

Ø Психологічне, організаційне, науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення умов вивчення, використання та вдосконалення нових технологій навчання.

Ø Випереджуюче вивчення проблеми розвитку інноваційного потенціалу і розробка рекомендацій з питань запровадження  інформаційно-комукаційних  технологій.

Ø Впровадження    у практичну роботу   вчителів початкових класів елементів ІКТ.






Основні завдання роботи творчої групи:

ü Сприяння впровадженню в практику роботи школи досягнень педагогічної науки і передового педагогічного досвіду, нових методик навчання учнів.

ü Вивчення і запровадження передового педагогічного досвіду вчителів.

ü Сприяння удосконаленню педагогічного процесу і виховної роботи в школі.

ü Систематичне поповнення ресурсного центру інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;

ü Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес,

ü Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;

ü Створення власного сайту (блогу).

ü Створення умов для розвитку творчої   особистості вчителя.







Предмет дослідження:

Можливості використання інформаційно-комунікаційних та комп’ютерних технологій у навчально-виховній  діяльності вчителів початкових класів.

Методи роботи:

vНауково-теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з питань інформатизації, аналіз  передового та власного досвіду, психодіагностика розвитку, мотивації до навчання, мікроклімату   та спілкування в  учнівських колективах.

vБесіди, анкетування, тестування, аналіз діяльності, педагогічні спостереження.

vПрактична робота над створенням матеріалів для роботи над даною темою.


Напрямки роботи
Координаційний:
- забезпечення нормативно-правової та теоретичної бази;
- контроль та аналіз діяльності.
Інформаційний:
-   створення системи інформаційної та науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;
-   інформаційна підтримка вчителів, що працюють з даного питання;
-   створення системи презентування власних досягнень,підтримки колективної та індивідуальної комунікації;
-   Діагностичний:
-   формування банку методичного забезпечення з метою ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
-   проведення спеціальних семінарів, тренінгів, майстер-класів з метою прискорення впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
-  моніторинг ефективних шляхів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
- Створення банку даних «Впровадження ІКТ».
Кадровий:
- удосконалення системи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
- визначення критеріїв ефективності педагогічної роботи ІКТ;
-   створення сприятливих умов для обміну досвідом з питань розробки та впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
-   створення умов з метою відпрацювання та використання нових педагогічних технологій, інтерактивних та креативних методів навчання.
Розвивальний:
-   створення єдиного освітнього середовища та інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної безпеки та централізованого фільтрування несумісного з навчальним процесом контенту;
-   забезпечення матеріально-технічної бази для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;



Очікувані результати

o  Підвищення  інформаційної культури  учителів, яка  дозволить підвищити  ефективність навчального  процесу в школі; 

o  Стовідсотковий доступ учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до високоякісних локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів.

o  Створення та використання у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і організація ефективного доступу до них через Інтернет.


o  Створення  електронних презентацій та банку даних, що забезпечать інформаційну та науково-методичну підтримку навчального процесу.

o  Розвиток інформаційної взаємодії вчителів.















Педагогічне кредо творчої групи


Далеко не кожний стане вченим, письменником, артистом, далеко не кожному призначено винайти порох, але майстром у своїй справі повинен стати кожний .
            В.Сухомлинський




Девіз творчої групи

Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити щось виключне. Це значить, що ви повинні робити те,
 що і всі, тільки виключно добре.
Колін Тернер

Склад творчої групи

Чернишенко Тетяна Василівна – керівник творчої групи, вчитель початкових класів вищої категорії, старший вчитель;

Нівінська Аліна Петрівна – вчитель початкових класів;

Кравець Іванна Іванівна – вчитель початкових класів;

Куценко Юлія Юріївна – вчитель початкових класів, спеціаліст.







Немає коментарів:

Дописати коментар