Андрушківська загальноосвітня школа І –ІІІ ст. ім.
А.Н.Вітрука
Творча
група вчителів
початкових класів
ТЕМА:
Формування успішної
особистості школяра шляхом використання
інформаційно-комунікаційних технологій навчання в початковій школі
2016-2017 н.р.
Мета:
Ø Виявлення проблеми, обґрунтування
її актуальності.
Ø Формування готовності педагогів
до використання інформаційно-комукаційних технологій у навчально-виховний
процес.
Ø Опанування педагогами відповідних компетенцій для
самовдосконалення та самоосвіти.
Ø Сприяння усвідомленню
методики використання інформаційно-комукаційних технологій навчання в
початковій школі.
Ø Психологічне, організаційне,
науково-методичне і матеріально-технічне забезпечення умов вивчення,
використання та вдосконалення нових технологій навчання.
Ø Випереджуюче вивчення проблеми розвитку інноваційного
потенціалу і розробка рекомендацій з питань запровадження інформаційно-комукаційних технологій.
Ø
Впровадження у практичну
роботу вчителів початкових класів
елементів ІКТ.
Основні
завдання роботи творчої групи:
ü Сприяння впровадженню в практику роботи школи досягнень
педагогічної науки і передового педагогічного досвіду, нових методик навчання
учнів.
ü Вивчення і запровадження передового педагогічного досвіду
вчителів.
ü Сприяння удосконаленню педагогічного процесу і виховної
роботи в школі.
ü Систематичне поповнення ресурсного центру інформаційної та
науково-методичної підтримки використання інформаційно-комунікаційних
технологій у навчально-виховному процесі;
ü Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері
впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у
навчально-виховний процес,
ü Узагальнення та розповсюдження досвіду впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій у
навчально-виховний процес;
ü Створення власного сайту (блогу).
ü Створення умов для розвитку
творчої особистості вчителя.
Предмет
дослідження:
Можливості використання інформаційно-комунікаційних та комп’ютерних технологій у навчально-виховній діяльності вчителів початкових класів.
Методи роботи:
vНауково-теоретичний аналіз психолого-педагогічної
літератури з питань інформатизації, аналіз
передового та власного досвіду, психодіагностика розвитку, мотивації до
навчання, мікроклімату та спілкування
в учнівських колективах.
vБесіди, анкетування, тестування,
аналіз діяльності, педагогічні спостереження.
vПрактична робота над створенням
матеріалів для роботи над даною темою.
Напрямки роботи
Координаційний:
- забезпечення нормативно-правової та теоретичної
бази;
- контроль та аналіз діяльності.
Інформаційний:
-
створення системи інформаційної та науково-методичної підтримки використання
інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі;
-
інформаційна підтримка вчителів, що
працюють з даного питання;
-
створення системи презентування власних досягнень,підтримки колективної та індивідуальної
комунікації;
-
Діагностичний:
-
формування банку методичного
забезпечення з метою ефективного впровадження інформаційно-комунікаційних
технологій;
-
проведення спеціальних семінарів,
тренінгів, майстер-класів з метою прискорення впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій;
- моніторинг
ефективних шляхів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій;
- Створення банку даних «Впровадження ІКТ».
Кадровий:
- удосконалення системи
підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у сфері впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій у
навчально-виховний процес;
- визначення критеріїв ефективності педагогічної
роботи ІКТ;
-
створення сприятливих умов для обміну досвідом з питань
розробки та впровадження
інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
-
створення умов з метою відпрацювання та використання
нових педагогічних технологій, інтерактивних та креативних методів навчання.
Розвивальний:
-
створення єдиного освітнього
середовища та інформаційної інтеграції освітніх ресурсів, забезпечення інформаційної
безпеки та централізованого фільтрування
несумісного з навчальним процесом контенту;
-
забезпечення матеріально-технічної
бази для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес;
Очікувані результати
o
Підвищення інформаційної культури учителів, яка
дозволить підвищити ефективність
навчального процесу в школі;
o
Стовідсотковий доступ
учнів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до високоякісних
локальних і мережних освітніх інформаційних ресурсів.
o
Створення та використання
у навчальному процесі сучасних електронних навчальних матеріалів і організація
ефективного доступу до них через Інтернет.
o
Створення електронних презентацій та банку даних, що забезпечать інформаційну та науково-методичну
підтримку навчального процесу.
o
Розвиток
інформаційної взаємодії вчителів.
Педагогічне
кредо творчої групи
Далеко не кожний стане вченим, письменником,
артистом, далеко не кожному призначено винайти порох, але майстром у своїй
справі повинен стати кожний .
В.Сухомлинський
В.Сухомлинський
Девіз
творчої групи
Досягти успіху не означає, що ви повинні зробити
щось виключне. Це значить, що ви повинні робити те,
що і всі,
тільки виключно добре.
Колін Тернер
Склад творчої групи
Чернишенко
Тетяна Василівна – керівник творчої групи, вчитель початкових класів
вищої категорії, старший вчитель;
Нівінська
Аліна Петрівна – вчитель початкових класів;
Кравець
Іванна Іванівна – вчитель початкових класів;
Куценко
Юлія Юріївна – вчитель початкових класів, спеціаліст.
Немає коментарів:
Дописати коментар